okeh fans..hahaha.aku pon da xingat da cne kisah2 silam aku ngn awek aku dlu.so pe yg aku tnya anis ni, aku pon tringat la mlm2 yg aku jd driver(scoot) dia sat..time tuh part three kot.aku part three memang dah kna NR(non-resident) sbb aku mmng xdapat kolej.al maklom la kan....bdk2 laki yg baik2 cm aku nih xletak dalam kolej sbb diorang suh kitorang biasakn diri dgn kehidupan berdikari..no wnder la mna2 bdk yg duk kolej lg skang semua skema nk MMPOS espeSIAL dak2 JPP. adat dunia kot..hahaha.n anis ni pulak dapat kolej tapi dia dpt kolej luar dari kampus area2 dekat ngn rumah sewa aku.so smbung blek citer aku. al-kisah nyer mase part three kitorang mmng giat uat kelas mlm n aku xingat kelas apeda.mungkin la kelas repeat fizik(masing2 sengal fizik tp anis nih spesis pndai saje je malas).so...apabila kelas kitorang udah mncapai tahap selama dua jam,dan apabila juga peluh mmbanjiri bahagian celah2(tuuuuuuuut..)maka kelas pon tamat lol.nk jd kan cerita, nk jdkan jodoh kitorang, si anis ni mintak la aku tolong dia anto dia blek kolej tiap2 kali blek kelas sbb malam la kn sape nk anto dia blek kolej.yg nk jdkan cerita lg..aku mnada trnspot nk agkot minah nih.so...terpaksa la aku pinjam mmber aku setiap kali aku nk kua amek dia.haaaaaa...nk jdkan cita ni lg gampang lg siot, mmber aku ni manjang je tnya aku nk p mna sbb salu je pinjam moto dia.dhla tiap kali pukul 10 mlm sharp aku msti tebal muka p mntak pinjam moto.siap tipu lg beb..dah nk uat cne,time mula2 aku ngn anis nih memng sorang pon tatau yg kitorang sedang sibuk mnjalani saat2 madu kelas A.punyala manis wa ckp lu...hahaha.nk bg rahsia nyer pasal beb, wa uat muka derk jela tiap2 kali soklan itu mcm dilayangkan tepat kearah hidung aku yg xberapa nk mncung nih tp comel beb(mama aku slalu puji anak dia yg comel nih..xcaye kol la mak aku)so....misi berjalan la seprti biasa....wa dtg je, trus amek n cau.takot2 la sape2 nmpak. cmtu la cite nyer smpai aku kantoi ngn mmber aku sorang nih. dia nih mmng kaki pnyebook beb.serius wa ckp lu aci potong kuku ari sbtu r lu xcaye wa(potong ari jumaat dpt phala)dia punyer la smngt nk mmpos sib bek xmmpos dia nih.last2 kntoi..nk bg gempak lg smpai hmpir semua mmber aku xcayer kot aku ngn anis time tuh.gile ah..mna tak nyer diorang mmng cop2 aku cm "so long anis u so saker~" tp last2 aku ngn aniskusyg gak.hahaha..klau korang tmpat mmber2 aku mmng xdpt terima akal weh.bukan pe..mklom la time tuh anis ni mmng hot beb.skali usha nk jer aku anta rombongn mlm nih last2 dpt kat aku.so gile ah..hahaha..tp skang da gemok tp aku syg kot minah nih.pape jd wa totap syg dia beb.ha....nk jdkan citer aku nih lg panas..rupe2nyer salah sorang mmber baeek aku ni "mr m.." ade hati ngn awek aku nih.tu pon aku tatau smpai la aku baru tawu baru nih.mngamok tuan nyer bdn bile beliau dpat tawu aku ngn scret admire dia nih da lame melekat.giler gaban nk haram mamat nih tembak aku kot belakng.aku nk uat cne..best men win r beb..muahahahaha...tak gitu pembaca sekalian??huhu...seronok tol..smpai la seminggu dua diorang dapat terima hakikat yg aku mmng ngn anis nih.so...nk lg?bia anis lak smbung..nk jer aku sambung tp bntal belakang aku nih mula dah buat suara horny pggil aku.so ....so long beb!!zzzzzzZZZ....
cace' obei
cace' obei


0 comments:
Post a Comment